COMEBACK IS REAL

7:03:00 PM



Pewnie zauważyliście  moją nagłą nieobecność na blogu. Potrzebowałam przerwy, nagły wyjazd na czas wakacji to wszystko spowodowało, że musiałam przerwać prowadzenie bloga.Znajomi zarzucają mi, że przez to całkowicie zaniedbałam bloga. Mają rację: zaniedbałam go. Nie powiem, że nie jest mi z tego powodu przykro. W końcu jesteśmy jak stare małżeństwo. Mogę nie mieć czasu tu coś wstawiać, wmawiać sobie że to nie moja wina, ale i tak po jakimś czasie wracać tu z podkulonym ogonem. Jesteśmy jak  yin i yang: współzależni od siebie. Jedno nie może istnieć bez drugiego. Przesadzam? Może,  Jednakże nie lubię, gdy nie mam dla siebie czasu. ja. 
Nie planowałam tego postu, z początku nie wiedziałam co mam tutaj napisać. Przepraszać Was? Pisać co u mnie? A może udawać, że nic się nie stało i wstawić tu cokolwiek, żeby tylko wstawić? Jednak w momencie, gdy moje dłonie dotknęły klawiatury już wiedziałam że ten moment musi w końcu nadejść.
Nie odchodzę. Nie potrafiłabym. Po prostu zrobiłam sobie przerwę.



   
                                                                   Witajcie ponownie  :)


You Might Also Like

35 komentarze

  1. Ale śliczne są te zdjęcia
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Dobrze, że wracasz ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ponownie. Super, że wróciłaś. :) Blog to taka cząstka nas, bez której nie da się żyć. Dobrze, że zrobiłaś sobie przerwę, teraz mam nadzieję, że wracasz z nową dawką energii. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem przerwa jest potrzebna by ogarnąć wszystkie sprawy i wrócić z nowymi pomysłami :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne fotografie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj ponownie :* dobrze, że jesteś z powrotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że wracasz! Powodzenia :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem taka przerwa dobrze robi :) Zdjęcia magiczne <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy potrzebuje czasem przerwy więc się tym nie zadręczaj ;)
    Najważniejsze, to żeby do niczego się nie zmuszać i robić rzeczy z pasją :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny szczery wpis i te zdjecia, jestem pod wielkim wrazeniem :O
    Pytałas o wzajemna obserwacje, chętnie. Zacznij u mnie i daj znać w kom :*

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zdjęcia są niezwykłe. Pokazują jak w prosty (lecz nie konieczne łatwy) sposób wykorzystać naturalne zjawiska, po to aby uzyskać magiczne fotografie. Są naprawdę piękne. Powodzenia kochana!
    Pozdrawiam❤
    www.recenzjefor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez zrobilem sobie przerwe od blogowania az 9 miesiecy. Ladne zdjecia.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie pięknie artystyczne zdjęcia! Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem warto odpocząć od niektórych rzeczy, nawet od bloga. Chłodnie i z dystansu na to wszystko popatrzeń. I lepiej długo nie dodawać nic, niż wrzucać byle co. :)
    Zdjęcia mają super klimat! (;

    OdpowiedzUsuń
  15. Breaks are needed, hope you had great holiday, lovely pictures.
    I am your new follower #488. hope you follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdemu może się zdarzyć. ;)


    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Booskie zdjęcia. Ja też miałam przerwę w blogu. Teraz postanowiłam wszystko odbudować. Zdarza się

    tanajmniejsza.blogspot.com <--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasami taka przerwa jest przydatna, można wtedy naładować baterie i wrócić ze zdwojoną siłą! Czekamy na 'wielkie wejście smoka' :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful girls, I know everyone wants more and more beautiful. Find a suitable dress, there are many styles,glamchase long prom dresses uk next day delivery reviews here are beautiful and elegant dress, do not miss oh meet.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne ujęcia :)
    Obserwuję i zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely photos,wish you best darling keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy z nas potrzebuje czasem takiej przerwy. Nieważne czy planowana, czy zupełnie nie z naszej winy. Można wtedy uświadomić sobie czym tak właściwie jest dla nas blog. Nie ma co przepraszać, wystarczy działać dalej! Ładne zdjęcia :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/07/zayn-x-versus-capsule-collection.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia <3 Może wzajemna obserwacja? My Blog

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram