A GDYBYŚ MIAŁ OPISAĆ SIEBIE TYLKO JEDNYM SŁOWEM?

11:08:00 AM



Czy miewaliście takie sytuacje, gdy musieliśmy powiedzieć coś więcej o sobie? Nagle nasze ręce pocą się jak maratończyk na mecie, czubek stopy rysuje niewidzialne okręgi w podłożu a głos uwiązł w gardle i ani myśli stamtąd uciec! Bo czasami musimy przedstawić się, ale nie tak zwyczajnie, nie z imienia i nazwiska. Mamy zdradzić przed obcą osobą coś więcej o naszej osobowości, zainteresowaniach i życiowych celach Mimo, że znasz samego siebie dłużej niż ktokolwiek inny, w takim momencie prędzej wyrecytujesz numer PESEL i listę ważnych numerów, niż powiesz kilka zdań będących świetną autopromocją. Ba! A od niej czasami zależy Twoja przyszłość. Mówi się, że jak Cię widzą, tak Cię piszą, ale każdy dobrze wie, że to właśnie słowa mogą zmieniać świat...
Proponuje więc rozwiązać sprawę nieco inaczej - humor bywa najlepszą bronią. Dla osób odważnych pozostaje wypróbowanie tego sposobu podczas rozmowy kwalifikacyjnej, a nuż się uda! Zamiast oferować niezrozumiały bełkot, opisz siebie trzema zabawnymi słowami i dorzuć do tego jeszcze zabawniejsze objaśnienie. Uśmiech na twarzy drugiej osoby doda Ci pewności siebie.

             


CO TY Co BYŚ POWIEDZIAŁA, GDYBYŚ MIAŁ OPISAĆ SIEBIE JEDNYM SŁOWEM?

You Might Also Like

44 komentarze

  1. Świetna kokarda z włosów:D
    O tak, mówienie o sobie sprawia zawsze wiele trudności, a o kimś jesteśmy w stanie mówić naprawdę wiele:D Ja jednym słowem opisałabym siebie jak "Zakręcona" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy mam powiedzieć coś o sobie, ciężko mi. Gdy zaczynam mówić nie mogę skończyć ale też nie chcę przesadnie się chwalić więc mówienie o sobie nie jest dla mnie najlepsze :D gdybym miała opisać siebie jednym słowem? blogerka :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jednym słowem? a to sie da?! :D nie mam pojęcia, ale mi zagadkę zadałaś :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy jednym słowem, hah ja bym siebie musiała opisać w 100 słowach hah.
    Ale to najlepsze to chyba uparta lub roztargniona.
    Pozdrawiam
    XOXO
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post:) Jesli umiesz opisac siebie jednym słowem to podziwiam, bo ja nie potrafię:D

    Fajnie tu, pozytywny wpis, ja zapraszam do siebie ;)

    http://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nigdy nie mam problemu z mówieniem o sobie :DD

    http://hype-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam z tym problemu. Ja właśnie bardzo lubię mówić o sobie wiem, że to może być trochę egoistyczne.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też tak mam kiedy chcę coś powiedzieć. Piękna kokarda :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie umiem chyba opisywać siebie :-P ale pewnie byłoby to słowo "szalona" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, ciężko opisać siebie jednym słowem :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie się czyta Twoje wpisy!
    Niestety nie umiem opisać się jednym słowem i często mam problemy z mówieniem o sobie.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Mega wpisy!
    Zapraszam do mnie; http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś usłyszałam takie pytanie i miałam pustkę w głowie. Jestem bardzo specyficzną osobą i na pewno jedno słowo to o wiele za mało, żeby opisać nawet mój charakter.
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. ciężko tak jednym słowem :D

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej opisać się 1 słowem jest trudno. Zdaniem może jeszcze ;p
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze mówiąc miałabym problem z opisaniem siebie jednym słowem :p muszę to przemyśleć :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam problemu z opisaniem swojej osoby :)
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie, gdy tak się zastanowię to trudno jest mi wymyślić jedno słowo, które opisywałoby mnie w pełni, ale myślę, że blisko niego leży słowo nieszablonowa :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jednym słowiem...? Hm.. ale dałaś mi duużo do myślenia! Sama niewiem :)

    Jesteś bardzo ładna! Zdjęcia cudowne :)

    + bardzo chętnie wymienię się obserwacją :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie była by to bezmyślność :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Trudno było mi by opisać siebie jednym słowem. Trudno jest mi opisać siebie.. Może nieśmiała było by trafne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. no tak, rozmowy kwalifikacyjne są trudne i trzeba się do nich dobrze przygotowywać.
    nie potrafie mówić o sobie. Chciałabym nawet odświeżyć "o mnie" na blogu i kompletnie nie wiem co mogłabym tam umieścić, a co dopiero jakaś rozmowa o prace haha

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post i bardzo udane zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia.Madz rację, mamy wielkie trudności,aby opisać się dwoma słowami:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzeba mówić o sobie jak najlepiej :D

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. perfect!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze gdy poznajemy kogoś nowego powinniśmy przedstawiać się z dobrej strony. Nie należy być opryskliwym, nieuprzejmym ale to oczywiste. Jedno słowo to zdecydowanie za mało by opisać swoją osobowość - bo przecież my znamy siebie najlepiej, widzimy w sobie wiele cech. Dla osoby tak rozgadanej i rozpisanej jak ja jest praktycznie nie możliwe, by użyć tylko jednego stwierdzenia. Szczerze mówiąc, nie przypadam za osobami, które są w stanie określić całą swoją osobowość jednym słowem. Wydaje mi się to nieciekawe, zwyczajnie nudne. Przedstawiłaś przykład rozmowy o pracę, tu się z Tobą zgodzę. Warto powiedzieć coś, co wywoła uśmiech u drugiej osoby, bo sprawi to, że zostaniemy dobrze zapamiętani chociażby do końca dnia :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie lubiłam tego, kiedy trzeba było mówić swoje dobre czy złe cechy.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja akurat nie mam jakiegoś problemu z przedstawianiem się obcym osobom. Zawsze jak mam siebie jakoś opisać to robię to bez większego stresu, może dlatego, że jestem dość otwarta. Ale wiem, że sporo osób ma z tym problem, dlatego warto o tym mówić. Ładne zdjęcia :>
    Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  32. Imaginative- that is how I would describe myself in one word. I have a very vivid imagination and it influences my life in every way possible.

    Lovely post!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  33. You look amazing dear :))
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nigdy nie wiem ,ile powinnam zdradzić o swojej osobie. Zazwyczaj mówię jak się nazywam,ile mam lat,że mieszkam w Holandii a moje zainteresowania to blogowanie ,śpiewanie i fotografia :D Ale większy problem,gdy ktoś zapyta mnie o moją zaletę,wtedy milczę jak grób i rzeczywiście mogłabym wyrecytować swój pesel ,haha!
    Podoba mi się ten post,obserwuję i zapraszam do siebie :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślę, że jedno słowo nie oddałoby całości mojej osoby :D

    xoxo
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazwyczaj staram się nie zdradzać zbyt wiele szczegółów na temat swojej osoby, ponieważ zawsze potem dostaję po czterech literkach :) Aczkolwiek zgadzam się z Tobą, że opisanie siebie trzema zabawnymi słowami to fajny pomysł :D Gdybym miała opisać siebie jednym słowem to powiedziałabym, że zawsze dążę do wyznaczonych sobie celów :) Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Próbna rozmowe kwalifikacyjna u nas organizuje Pani. Odpowiadamy już we wtorek i jak się do tego przygotowuje to wcale nie jest to takie łatwe ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zawsze mam z tym problem podczas rozmow o prace. Nie potrafie siebie opisywac, ale to tez pewnie dlatego, ze nie jestem wygadana osoba. Trudno byloby mi wybrac jedno slowo, ktore mnie opisze, bo w roznych sytuacjach z roznymi ludzmi zachowuje sie inaczej. Ostatecznie wybralabym slowo 'optymistka'.

    Pozdrawiam
    https://polengland.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciężko samemu siebie opisywać, mam z tym problem, nie ukrywam :)

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ci ładnie w tej fryzurze :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! Zapraszam na jeden z ostatnich postów:
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciężko jest się opisać jednym słowem ale gdybym musiała to może było by to słowo "wszechstronna"

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak, to jest bardzo trudne. Wydaje się błahe ale jakby się tak zastanowić to trudno jest przedstawić swoją osobę w kilku punktach. Super post. :) Zapraszam do mnie 💋

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram