spring is coming !

4:01:00 PM



Wreszcie robi się ciepło, a jutro pierwszy  "Dzień Wiosny" . Nie mogę się doczekać, aż można będzie całkowicie ściągnąć kurtki i założyć letnie przewiewne sweterki.  Zimowa pogoda mnie przytłacza. Nie mam na nic ochoty i ciągle siedziałabym w domu pod ciepłym kocykiem i szklanką gorącej herbaty. Z niecierpliwością czekam na ciepło. Wszystko wygląda o wiele lepiej. Kwiaty zaczynają kwitnąć, a w okół nas robi się pięknie i zielono. Zdecydowanie wolę ciepłe pory roku. Ciesze się, że zima dobiega już końca i wreszcie nie będę  musiała marznąć i znosić ciągłego zimna. Muszę przyznać, że dzisiejsza pogoda zapowiadała się niesamowicie, niestety zaczęło padać i słońce zaszło.Ten post będzie trochę inny niż wszystkie . Stwierdziłam, że dawno nie pisałam nic co u mnie i co wydarzyło się w ostatnim czasie, dlatego postanowiłam to nadrobić. Od razu mówię, że zdjęcie powyżej jest stare, ale nawiązuje do wiosny :)

A wy czujecie już wiosnę ? :)

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Wiosna jest wspaniała, a jak wiosna to za tym jest lato i wakacje hah nie mogę się ich już doczekać.
    Piekne fotki
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słyszałam, że podobno dziś jest 1 dzień wiosny xd
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :) Wiosnę bardzo lubię :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie to ponura pogodda, ale no wiosna niedługo będzie widoczna;)\Zapraszam. Nowy wygląd!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już czekam na wiosnę z niecierpliwością :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :). Wiosna to moja ulubiona pora roku, nie mogę się doczekać już tych typowo wiosennych dni. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja także cieszę się, że już nie będę musiała marznąć!
    co do pytań: jak zaczęła się twoja przygoda z blogiem?:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd czerpiesz motywacje do prowadzenia bloga?
    + świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czekam na ta prawdziwa wiosne w koncu a nie tylko kalendarzowa :D zdjecia cudne i pazurki tez ;)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :* na pewno się odwdzięcze

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne oczy! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  11. również jestem ciepłolubna i mam nadzieję, że wiosna przyjdzie już na dobre :)
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny mix. Śliczne masz oczy. U mnie dziś było nawet ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak się cieszę, że wiosna już nadeszła - teraz już będzie tylko cieplej ( mam nadzieję :P )

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne post :) I super, że już wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuję wiosnę już od dłuższego momentu i jestem z tego powodu strasznie szcześluwa, bo to moja ukochana pora roku.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosny niestety jeszcze nie czuję, ale mam nadzieję że w niedługim czasie pogoda się zmieni, bo na obecną chwilę jest koszmarnie :/ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Również bardzo cieszy mnie fakt, że w końcu jest wiosna! ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że czuję wiosnę! :-)

    ___

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosne poczułam kilka dni temu gdzie z domu spokojnie mogłam wyjść bez kurtki.. a od kilku dni niestety pada, jest szaro, ponuro i w ogóle nie tak jak przystało na wiosnę. Mimo wszystko czekam na ten miesiąc! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super fotki, ja też bardzo się cieszę z nadejścia wiosny

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz prześliczne hipnotyzujące oczy *.*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham wiosnę!! Tak się cieszę, że już do nas przyszła ♥

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your fashion so good and look nice


    kamera untuk vlog

    OdpowiedzUsuń
  24. Też z niecierpliwością czekam na tę prawdziwą wiosnę <3

    http://kaayen.blogspot.com

    Wzajemna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja kompletnie nie czuję już wiosny przez tą koszmarną pogodę... Nie wiem, czy często to słyszysz, ale wyglądasz na 14 lat, nia na 18! Jak często pytają cię o dowód w sklepie?

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcie <3 Wiosna to cudowna pora roku^^
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia, dziś słonecznie więc wiosna jak najbardziej na tak :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. masz piękne oczy!

    www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Słońce jest bardzo motywujące, mnie też przytłacza zimowa pogoda :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne zdjęcia!
    wsparcieodrozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcie!
    Ja zdecydowanie najbardziej lubię jesueń :)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz rację, wiosna jest cudowna ! Od razu człowiek czuje się lepiej, gdy jest trochę cieplej za oknem :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też wolę te ciepłe pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Very nice pic ^^
    I following you :)

    Visit my blog: cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wpis, uwielbiam takie :) Bardzo fajnie i przyjemnie się czyta :) Blog w całości mi się podoba. Zapraszam również do mojego bloga https://stylepicturesinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram